Tack för en sjukt kul helg!

Hejsan, mycket uppdatering kommer nu ni har ju missat en hel del?
Tänkte berätta om vad jag gjorde fredag-söndag :)

Fredag: I Fredags så var det först skola sedan drog jag, Julia och Viveka in till stan hittade det jag ville ha, hade jätte mysigt! Efter det åkte jag och Julia hem till henna och käkade pizza sedan stack vi till haverdal och var med några, skit kul kväll! Åkte sedan hem och min älskade mamma hade köpt en ny spegel åt mig, jätte fin. Tack mamma!

Lördag: Vaknade upp runt tio och fixade mig för att sedan åka moppe med Fredde in till stan och jobba. Efter jobbet hem till Madde snabbt sedan körde Fredde mig till Elin gumman. Vi var ute och träffade folk sedan sov jag och Lowe hos henne jätte mysigt och roligt det med. (Lowe har damp)

Söndag: Vaknade upp hos Elin älskling och åkte sedan till jobbet. Mamma och Tobbe hämtade mig efter jobbet och vi åkte o hyrde filmer. Sedan sova för skola nästa dag.

Pussaarrrrr

Kommentarer
Postat av: viveka §

mysiga kvällar i haverdal :) och på stan hihi :)<3

2009-09-28 @ 16:47:14
Postat av: lowe<3

eyyy:P du har mer-.- haha:D<3

2009-10-10 @ 00:45:19

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0