Hemma efter en konstig dag

Hejsan gullungar! :) Nu är jag äntligen hemma efter mycket om och men haha. Dagen började då med att åka till skolan som var som vanligt men innan maten kom Sandra och Elin springandes till mig och sa att Min syrra hade skadat benet jätte mycket så blev förståss rädd och srang dit, och såklart var det första lärarna sa att ambulansen var påväg, hur rädd blir man inte då? Aja hon låg där på golvet och jag stannade där och följde med in till sjukhuset där mamma och Tobbe var. Jag och Tobbe åkte då till Sibylla och jag fick jobba en timma eftersom mamma var på sjukhuset. Frida hade rönkat det och så men hon hade bara salgit i det rejält så det blir nog bättre som tur är!

Nu är jag iallfall hemma och tänkte plugga lite till So provet imorn, Svenska provet idag gick riktigt bra tror jag får alla rätt, wiho!

På Fredag får jag med min lön och då drar jag in till stan med mina älsklingar och shoppar, lägger in bilder efter det på vad jag hittade(blir nog mycket får man hoppas)

Puss hörs ikväll!


Får bli en bild på mig och Ida, älskar dig

Kommentarer
Postat av: simone

SV: Tack så hmskt mycket hjärtat! :)



Vad gör du för kul ikväll?

2009-09-22 @ 16:31:37
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: juliia

Tur att det inte var något brutet eller värre!



Ska bli myys (:<3

2009-09-22 @ 17:11:14
URL: http://ssmarthead.blogg.se/juliiiia
Postat av: Anonym

tur att det gick bra!

längtar :)§

2009-09-22 @ 17:14:05

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0