Helgen

Hejsan igen, vi skulle tydligen inte åka förens klockan ett så jag kan slänga in ett inlägg om helgen.

I fredags så åkte jag hem för att packa sedan drog jag och Ida till Elin. Vi fixade oss där och fick reda på att Sandra och Tove hade hyrt lokalen i Haverdal så vi drog dit, blev en rätt lyckad kväll ävan fast det blev lite konstigt ibland, hehe. Vi drog hem till Elins stuga där vi skulle sova vid halv tolv, snackade och chillade. Vet inte riktigt när vi somnade, men vid två tror jag.

Nästa dag så vaknade jag upp jämte dom, Ida skulle till stan med sin mamma och Elin skulle till stallet. Jag följde med Elin dit och det var jätte mysigt, dom hade 30 årsjubeleum (stavning?) så det var massa uppvisningar. Efter stallet åkte vi hem till Elin och Ida kom då, vi fixade oss och drog ut & käkade pizza, jätte god familjepizza! Var hemma hos Elin resten av kvällen och hade jätte roligt. Sovde i Elins stuga igen och klev upp nästa dag och tog bussen hem, det gjorde Ida med och Elin skulle till stallet.

Tack för två sjukt underbara/kula nätter och dagar!
kommer mer bilder sen som jag sagt.

Jag älskar er, puss! =)

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar er mest, har haft så sjukt roligt §§

2009-09-06 @ 12:23:39
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0