EuroStop med Elin

Hej bloggen, idag var det då skolan och skolfottografering, blev inte bra tror jag men jag får hoppas på det bästa!

Efter skolan blev det att dra in med skolabussen till stan med Elin och byta buss för vi skulle till Euro stop. Gissa om det gick bra? Om ni gissa nej så har ni rätt för vi åkte liiiiiite längre än vad vi skulle hehe. Vi såg euro stop och tänkte att vi snart skulle av, efter några sekunder så skulle vi trycka på stop men det gick inte?! vi försökte påolika knappar men det gick ändå inte hahaha, så bussen körde bara förbi busshålssplatsen och precis då så gick det att trycka på stop knappen -.-. Nästa busshållsplats var såklart jättelångt borta så vi fick vänta på nästa buss tillbaka. Men vi kom fram tillslut iallfall! =) Haft jätte roligt, älskar dig gumman!

Nu ska jag snart ut och jogga, måste träna upp min kondition, den suger! Juste, jag blev inte nöjd med mitt hår igår så jag fick lov att färga om det på morgonen när jag klev upp, hade lite bråttom sen, hahha, är inte nöjd nu heller men det får funka kan ju inte färga mitt hår 3 gånger tror inte det är så bra.

Nu blev det ett skit långt inlägg men aja, puss!


så blev mitt hår tror jag, tycks? =S


Jag och Elin när vi sitter i ödemarken och väntar på nästa buss, hahaha!


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha jag älskar dig §§

2009-09-03 @ 08:00:53
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0