Dålig uppdatering

Hejsan, vet att det varit dålig uppdatering men det känns tråkigt att uppdatera när bloggen är ful och tråkig. Ska försöka ta tag i det och fixa den på något sätt, vet inte hur jag ska göra det ännu bara. Aja det blir nog bra.

Är hemma själv nu, ska inte göra NÅGONTING ikväll :( Blir bara hemma och plugga, kolla idol och stämpla stammgästkort. Ska försöka blogga lite mer också, slänger in en eller två bilder på byxerna jag köpte på stan med Elin, Ida och Julia. Hadde jätte mysigt sötnosar!

Elin följde med mig hem lite och sedan drog hon hem vid sju, älskar dig gumman!

Nej nu ska jag ta tag i några av dom sakerna jag rabblade upp, puss puss.

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig §

2009-09-11 @ 20:48:16
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0