Ansiktstvätten osv.

Hej hej sötnosar! Tänkte skriva lite om dom produkterna jag köpte till min hy för ett tag sedan (Garnier). Som många vet har jag dålig hy och gör nästan allt för att göra den bättre, kan må dåligt av att ha det ibland och då blir det att man klagar och sånt, riktigt jobbigt är det men försöker bli bättre på att inte klaga. För jag är ju inte den enda i hela världen? Dålig hy ska inte få förstöra mitt självförtroende eller något annat för så farligt är det ju inte, vet massa som har det mycket värre och det går väl över med tiden. Helt enkelt något jag får leva med ifall jag vill eller inte, tror jag..

Iallfall så använder jag detta som är ovanför på bilden; ansiktstvätt, scrubb, ansiktsvatten och En kräm som gör huden mindre torr.

Den som gör huden mindre torr är inte så jätte bra, funkar men skulle behöva en ännu bättre eftersom jag tvättar huden varje dag men den luktar gott och är skön att ha! =)

Ansiktstvätten och scrubben är iallfall bra och hjälper men det tar ett tag, Man får en jätte "skön" kännsla i huden, hehe.


Ansiktsvattnet
vet jag inte om den hjälper värst mycket men den återfuktar ansiktet lite iallfall och tar bort smuts.


Det var nog det, ska dra och hjälpa mamma med maten :( puss!


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0