Ändrad design igen, hehe.

sha, ändrade designen igen, kan verkligen inte bestäma hur jag vill ha den, men såhär som jag har den nu kommer den verkligen inte vara! Ska snart göra ny så fort jag får tillgång till mina bilder på den andra datan som jag varit utan ett bra tag, usch.
denna är tillfällig!

Imorn är det Os dag i vårt arbetslag, ska bli riktigt skönt att slippa alla lektioner! =) Hoppas våran klass vinner. Inte för att det är en stor chans men, haha.

Efter skolan drar jag med Ida hem till någon vi vet inte vem ännu och sedan drar vi till Elin, vi ska ut och träffa lite folk sedan ska vi slagga, mysigt ska det bli! Hoppas på en riktigt kul kväll.

Nu ska jag snart ut och springa/gå med mamma puss!

Kommentarer
Postat av: Laila

Nawh vad söt du är :)

2009-09-03 @ 20:12:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: vivvaaan

fint de blev! :)<3

2009-09-03 @ 21:36:10

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0