Twilight böckerna

Tänkte berätta om Twilight böckerna jag läser, har läst den första boken och den är så otroligt mycket bättre än filmen, många fler scener är med och man förstår allting så mycket bättre! Boken är sjukt underbar och är en av dom bästa böckerna jag läst! :) Nu är jag på andra boken "När jag hör din röst" Jag har kommit till sida 200 bara men den boken är också jätte bra, man blir verkligen som besatt haha. Den är också roligare att läsa för att man inte vet vad som kommer hända eftersom den inte kommit ut på film.

 

För er som inte vet vad böckerna handlar om så kan jag berätta lite kort att det är om Bella och Edward, han är då vampyr. Bella förälskar sig i Edward osv. Vill inte berätta mer haha :)

 

Det finns fyra böcker i Serien och jag tycker verklige ni ska läsa dom!

Puss!

någon som håller med mig? ;)


Kommentarer
Postat av: nelli

oja! älskar allihop :)

läs dom på både svenska å engelska. dom är bättre på engelska än på svenska, så läs dom på engelska också :) <3

2009-10-17 @ 23:29:08
URL: http://nelsonn.blogg.se/
Postat av: Frida

dom verkar bra =)

2009-10-18 @ 16:11:16
Postat av: världensbästkusinANGELICA

kan lova dig att du inte är lika glad över böckerna när du läser 4:e bióken;´) PUSS på de:P

2009-10-21 @ 19:43:24
Postat av: angelica

oooj ****boken;D

2009-10-21 @ 19:44:45

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0