Tidig kväll & morgon

Godmorgon! Hoppas ni harsovit gott för det har verkligen jag i min stora sköna säng med mitt älskling täcke, det låter väl mysigt? ;) Har nämligen fått en mycket större säng. Somnade runt nio igår, helt slut på efter tågresan, och vaknade såklart rätt tidnigt då. Men det är otroligt skönt att inte sova bort hela dagarna!

Har nyss fikat och sitter i min nya mjukis dress som jag köpte på eurostop för 200kr, riktigt nöjd! Köpte även en bh när jag var där.
Ska hoppa in i duschen snart och sedan fixa mig, ska till stan och kolla lite och sedan fixa dataskärm som jag sa igår :)

Hoppas ni får en bra dag för det kommer jag iallfall få! Uppdaterar innan jag åker med tror jag. Pussar!


mjukisdressen



sängen, så underbar haha!


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0