Packat & klart

Nu är det packat och klart, ska bara  till lite småsaker som är i tvätten. Tycker jag är riktigt duktig för jag bara tog med dom kläderna som var mest nödvändigast annars hade jag inte fått ihop min resväska, hehe.

Snart är det jul? Och efter Jul kommer nyår och ännu ett år har gått. Allting har gått så otroligt snabbt det här året! Men det har varit det bästa året av alla, verkligen. Hoppas på att 2010 blir ännu bättre, om det nu går ;)

Ikväll ska jag bara vara hemma och umgås eftersom det blir min sista dag här på en vecka och jag  får inte träffa min lillebror på 2-3 månader tror jag? Så jag blir sittandes hemma. Kan vara skönt det också. Ni kan ju kanske räkna med bra uppdatering.

Måste också säga att jag bara kommer kunna uppdatera en gång imorn efter som jag ska åka tåg, har inte laptop. Men sparar, tror jag ska lägga mina pengar på en liten laptop.

Hugs! ♥


Kommentarer
Postat av: elin

åh vad jag kommer sakna dig bästis. saknar dig redan <3

2009-10-24 @ 21:17:45
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0