Nu är jag framme!

Godmorgon! Nu är jag hemma hos min pappa, riktigt skönt! Så ni vet kommer jag nog bara kunna uppdatera på bloggen 1-2 gånger om dagen här för tre stycken av våra fyra datorer har gått sönder, skit! Så får använda Carinas dator (iblad). Sorry.

Resan gick super iallfall, sov gott och så :) Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Ni ska bara veta hur skönt det kan vara att komma ifrån allting och träffa personer man älskar, trots allt så bor ju HELA min släkt här.
Men jag saknar alla där hemma så otrligt mycket redan ni får ringa och smsa!

Nu ska jag läsa lite bloggar och mysa med lillebrorsan, så himla söt!

Här kommer en bild på honom pussar! ♥



 
Min Frida tidnig och det blev favvo godis istället för djungelvrål, mums!


Kommentarer

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0