Mysig kväll

Hejsan hoppsan haha :) Igår drog jag till Elin där lite folk var, haha jag som trodde det bara skulle vara jag Elin och ida, men det blev riktigt mysigt! Vi träffade några och stack sedan hem till Elin vid elva, sov där. mys! Nu är jag hemma och tänkte lägga upp några bilder...

Igår efter skolan hade jag såklart glömt nycklarna och ingen skulle komma hem förens om 2 timmar så stack hem till Julia, efter det hem och plugga, äta och ta bussen till Elin.

Puss hörs senare ;)


Påväg till Julia...


Hade tråkigt på bussen hem, jag hade inte gula byxor på mig det är pga att jag valde sepia hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

19:30 tror jag det står på tv4as hemsida så är det intervjuer med massor av bloggerskerna :)

2009-10-17 @ 15:39:12
URL: http://www.rebeccanorberg.devote.se
Postat av: elin

älskar dig gumman :)

2009-10-17 @ 15:43:02
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0