Look of today

Hej hej! Nu är jag hemma från skolan och har precis käkat lite. Skolan var som vanligt och vi fick tillbaka våra No-prov, jag fick 52.5 av 57 så är riktigt nöjd! Det visade sig att det var nödvändigt att jag pluggade mycket inför det provet :). Nu ska jag snart sätta mig ner för att förbereda min redovisning om insekter jag ska ha efter Höstlovet. Hoppas att det kommer gå bra! Är alltid lite nervös inför sånt, hehe...

Snart är det ju höstlov, alltså på fredag, längtar!!! Vet inte än om jag ska till min pappa eller inte och om inte så blir det Bond och Gekås för min del :D

Här har ni två bilder på Dagens outfit, skriver säkert mer sen. Pussar!

 

Converse - DNA

Jacka - Stadium

Kofta- Gina Tricot

Jeans/tights - Cubus

Linnen - Gina tricot

Sjal - BikBok


Kommentarer
Postat av: elin

VI FÅR GÖRA NÅGOT IMORRON, KAN DU? =D <3

2009-10-20 @ 20:01:31
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0