Just so you know

Gooodmorning! Nu har jag packat ner ännu mer saker, fixat mig och ätit.

Inatt blev det ju 1 timmas längre sömn för vi ställer bak klockan, ni har väl inte glömt det? riktigt skönt, inte för att man märker av det spec mycket men, hehe. Snart beger vi oss iväg till eurostop och sedan tågstationen. Där ska jag köpa djungelvrål och en fridatidning, ett måste när man åker tåg, håller nästan på att bli en liten tradition hehe..

Vi hoppar på tåget klockan 3 i Halmdtas, åker till Göteborg byter tåg där och hoppar på ett nattåg till Umeå där pappa hämtar oss. Lovar att uppdatera på morgonen där med lite bilder sen tågresan kanske? Pussar! ♥


Kommentarer
Postat av: elin

JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT!

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN §

2009-10-25 @ 15:59:21
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0