Hemma hos pappa nu..

Sitter här  med datorn i knät framför tvn och smsar med min sötnos Elin! Hahah våran humor om kottar,sten och Ica reklamen.. Ni vill inte veta :):):)

Tänkte slänga in en bild nu på mitt halsband som jag gjorde hos min farmor, jätte fint blev det! Är nöjd, fick faktiskt min idée från Kenza, hon hadde ett jätte fint halsband som jag gillade! Gjorde den bara lite annorlunda.

Vem mer än jag kommer sitta bänkad framför Idol ikväll med en påse godis och dricka? Riktigt mysigt! Mina favoriter är Rabih, Erik och Erika. Otroligt bra, love! Vilka gillar ni? :) Uppdaterar säkert mer sen. Ha en bra kväll det ska jag ha. Kram kram!


Hur gör man?
Man tar bara tre olika kedjor som passar tillsammans. Man mäter upp dom så dom blir i olika längder. Sedan sätter man ihop kedjorna och hänger dom runt halsbandet, whops så får man ett skit ssnyggt halsband!

Kommentarer
Postat av: viveka §

fyfan vad snyggt gmn! =D<3

2009-10-30 @ 16:44:05
Postat av: elin

HAHAHA JAG ÄLSKAR DIG DAMPIS =D <3

Sjukt fint halsband bästis! §

2009-10-30 @ 17:51:09
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0