God kvällsmat

Hej sötnosar! Har precis käkat god mat, spagetti med köttfärsås. Nu är min moster här och det var verkligen länge sedan man såg henne. Ska nog gå och umgås med dom snart tänkte bara ge er lite update =)

Imorn bli det skolan och efter det har jag ingen aning, hittar nog på något hoppas jag och på kvällen kommer min lillebror. Har inte träffat honom på 2 månader så det blir mysigt det med.

På fredag ska jag till eurostop och köpa nya skor tänkte visa en bild som visar vad jag vill ha för "sorts" sko.


menar den bruna modellen, inte exakt en sån men liknande hoppas jag på att hitta!

Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

göra något imoron? =)

2009-10-21 @ 22:19:48
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0