En underbar dag! =)

Tjolahopp! =D Nu har jag precis käkat en mysig middag med tända ljus och min bror, äntligen träffar jag honom!

Har varit med Elin idag och vi har filmat några videos som vi verklige hoppas få upp på bloggen, rikrigt roliga hahha! Tänkte också bjuda på några bilder från idag, gillar dom inte men shit =) Ska umgås med familjen snart när jag kollat och fixat lite.

Imorn beger jag mig till Eurostop på en liten shoppingrunda, hoppas hitta det jag vill/ behöver ha! ;)

KISSES! ♥

Du ska veta hur obeskrivligt mycket du betyder för mig, du är underbar & jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: elin

JAG FICK UPP EN VIDEO PÅ BLOGGEN =DDDD <33333



bästa vän, jag älskar dig obeskrivligt mycket gumman! :)

2009-10-22 @ 20:35:51
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0