Duschen

Hallå, har precis tagit en varm och skön dusch så nu känner jag mig riktigt fräsch! :)

Ska lägga över några låtar på mobilen och fixa lite smått, har pluggat innan idag så det är redan avklarat, rikrigt skönt.

Juste, det står ju överallt att det var fusk på blogawards, att egentligen Kenza skulle vunnit? Och dom bara tog Foki som kom tvåa för att det skulle "se fult ut" om Kenza vann i år igen. Jag tror faktiskt att det är så, någon som håller med? Och ifall det är så så säger jag ett stort grattis till Kenza! :)

Jaja, det här blir nog sista inlägget ikväll så godnatt sötnosar! ♥


En bild på mig och lite Elin från i sommras när vi var i Helsingborg och satt på båten påväg till Danmark, sommarens bästa minne! Du ska veta att jag älskar dig Elin.




Kommentarer
Postat av: elin

åh vad jag saknar §

jag älskar dig bästis §:)

2009-10-20 @ 20:00:24
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0