Mysig helg

Har haft en super helg med mina älsklingar! =) Igår tog jag bussen hem till Elin där Ida var. Var hos Elin ett tag sedan stack vi till Sanne, hade verkligen jätte rolig! Tack för en underbar kväll och Grattis!
Sedan stack jag Elin och Ida hem till Elin och sov där.

Tog bussen till jobbet imorse och jobbade en timme, var hur lungtsom helst typ ;) Har varit hemma och pluggat och sovit lite. Jobbig vecka, sjukt mycket i skolan osv. Ha det bäst, kram!


Jag kommer alltid sakna dig, den lilla tiden jag träffade dig var underbar


Kommentarer
Postat av: elin

sjukt mysigt bästis (:

vad har hänt med hästen :o?

2009-11-08 @ 21:10:15
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0