Ida, ta det lungt =D♥

HAhah när jag gick in på min blogg så såg jag att Ida skrev att hon ringt mig och när jag kollar mobilen har jag tre sms och missade/missat samtal från henne, hehe förlåt att jag är osocial eller vad man kan kalla det? Aja, har iallfall pluggat järnet nu och mer blir det efter maten, vi ska käka köttfärssås och något ;)muuums!
Imorn ska jag lämna in min Engelska saga, mycket nöjd med den! Lärt mig otroligt mycket under detta "projektet". så det e bra =)
Imorn ska jag vara med Elin och Ida, ska bli lika sjukt roligt & mysigt som alltid, ni är mina änglar som lyser uppmin dag, jag lovar =) Älskar er!
PUSS & KRAM!


Kommentarer
Postat av: ida =d

Hahha (a)

Tänkte att det var det ända settet för du sitter oftast vid din blodd gumman =D<3

hahah.

Älskar er mest sötnosar!<3

2009-11-19 @ 20:39:32

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0