Hemma hos Julia

hej bloggen, är nu hos Julia med Viveka efter en dag på stan med Viveka, Sandra och Ida, haft jätte mysigt med er tjejer! Köpte en ny mascara och B-vitamin tabletter till mitt hår, vill ha längre! Hoppas det funkar :)

Nu ska vi baka kakor till imorgon då vi och Sanna ska sälja fika på föräldramötet, vi samlar till en klassresa, önska våran irriterande klass lycka till för det kan vi behöva! =)

Nej nu ska jag sticka ner och hjälpa dom med fikat innan dom slår ihjäl mig, hehe.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så hemst mycket. har du tid får du gärna följa min blogg, jag skulle uppskatta de ska du veta :)

2009-08-31 @ 18:04:30
URL: http://beloni.devote.se

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0