Bättre uppdatering, here I come :):):)

Hej bloggen, nu har vi äntligen fått vårat trådlösa bredband, äntligen! Fyfan vad jag är glad, hehe.
Det kommer verkligen bli bättre uppdatering och det gillar jag.

Idag var det då skolan igen efter en skön helg med mina älsklingar. Måndagar är världens bästa dag på hela veckan slappa lektioner!
Efter skolan drog jag med Viveka hem och Julia följde med. Hade otroligt kul!
Imorn vet jag inte vad som händer, stranden efter skolan tror jag. Ska ju bli 25 grader! Så blir nog dit vi drar. Och jag får ju min lön imorn, har längtat :D:D:D
Men jag skalägga undan 1000 kr för jag ska spara till en språk resa nästa år, vill åka till New York. Annars blir det shopping för resten av lönen, hehe.

Ska fixa lite nu, puss!

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig §§

2009-08-24 @ 19:54:01
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

kommentera detta inlägg:

Namn:
Stamgäst?

Din E-mail?: (Visas inte)

vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0